Przyjęcie nowego uczestnika do naszego Domu odbywa się według określonych zasad:
- Na wstępie osoba zainteresowana udziałem w zajęciach Środowiskowego Domu Samopomocy spotyka się z kierownikiem lub pracownikiem socjalnym, który określa możliwość przyjęcia do Środowiskowego Domu Samopomocy, informuje czy są wolne miejsca, czy kandydat spełnia warunki formalne.
- Po uzyskaniu wstępnych informacji kandydat na uczestnika otrzymuje do wypełnienia formularze dotyczące stanu zdrowia:
- opinia lekarza psychiatry/neurologa (do pobrania),
- zaświadczenie lekarza rodzinnego (plik do pobrania),
- orzeczenia o niepełnosprawności,
- wniosek wystosowany przez kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy do Ośrodka Pomocy Społecznej,
- po wypełnieniu wniosku do Ośrodka Pomocy Społecznej pracownik socjalny ośrodka odwiedza kandydata w domu w celu przeprowadzenia wywiadu środowiskowego
- decyzję administracyjna o skierowaniu do Środowiskowego Domu Samopomocy wydaje kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej.